dinsdag 3 maart 2009

Ik organiseer een workshop!



Wat als grapje begon als reactie op een werkstuk van Marleen waarin ik vroeg of zij niet eens bij mij een workshop kon geven, kreeg ik als antwoord dat dat wel kon. En dus hebben Marleen en ik de handen ineen geslagen en een superleuke workshop georganiseerd.
Bij deze workshop gaan we lekker aan de slag met verf, gesso en stempels. Heerlijk kliederen, zonder rotzooi te maken.
We gaan een touwboekje maken. Kijk ook eens op Marleen’s blog: http://mvm-scrapdesign.blogspot.com/ voor meer foto’s. Marleen leert ons een aantal techniekjes waarmee je aan de slag kunt.

Wanneer: zaterdag 18 april 2009
Tijd: van 12.30u tot 16.30u
Waar: In het atelier van Marianne/Made By Maly in St Oedenrode. We mogen daarna ook nog winkelen bij Made By Maly.
Kosten: € 22,50 per persoon, hierbij is inbegrepen: alle nodige materialen, incl verf, gesso en dergelijke, het gebruik van Marleen haar stempelverzameling en de huur van het atelier met koffie en/of thee.
Aantal deelnemers: maximaal 8 personen. Bij veel belangstelling geeft Marleen de workshop nogmaals.
Aanmelden: Stuur mij voor 12 april een email:. Je ontvangt dan een mailtje terug met betalingsgegevens.
Na betaling van het workshopgeld (binnen een week na aanmelding) is je aanmelding definitief en heb je een plekje. Plaatsing op volgorde van binnenkomst van de mail. Kortom: op tijd betalen is een plaatsje en vol = vol! Wanneer je betaling binnen is, ontvang je van mij een bevestiging met daarbij alle gegevens en een lijstje met standaard scrapspulletjes die je mee moet brengen.

Let op: Heb je wel interesse maar kun je niet op deze datum, laat me dat dan ook weten. Want Marleen wil, zoals gezegd, de workshop bij veel interesse nogmaals geven op een andere datum!!!

3 opmerkingen:

Chantal zei

Tja, mijn reactie heb je al...Gaaf workshoppie, jammer dat ik niet kan op die datum. Maar de volgende keer ben ik, als het kan, van de partijd.

Anoniem zei

OH wat gaaf!!
Heel veel succes ermee, en geniet ervan!

Miranda zei

Ziet er leuk uit zeg!!!
Ik heb je een award gegeven!