woensdag 12 maart 2014

Benthe is making a bracelet

Een paar weken terug begon ik aan wat pagina's voor dit boekje. Met gesso, washitape, gestanste vlindertjes en takjes en wat tissuepaper. Ik had al twee mislukte pagina's weggegooid en dacht niet dat het ooit nog goed zou komen met dit boekje....
Uiteindelijk heb ik vijf pagina's gemaakt met aan de voorzijde mijn alternatieve achtergrond en aan de achterzijde beplakt met Violet Crush van Kaisercraft. Gisteren heb ik dit boekje eindelijk afgemaakt. En uiteindelijk is het toch wel leuk geworden. Dochterlief is er in ieder geval blij mee.....
Wat vinden jullie??? Het is niet helemaal mijn ding, maar zo'n uitstapje is best leuk....







9 opmerkingen:

Chantal zei

Leuke combi papier en kleuren blouseje.

Karin zei

Heel anders geworden dan ik had verwacht, maar wel heel leuk.

Wiebine zei

leuk boekje hoor en wat past het papier mooi bij de blouse van Benthe.
groetjes,
wiebine

Stampidoe@gmail.com zei

leuk geworden maaike maar het is voor jou out of the box, papierkeuze is super bij de foto`s van benthe

Marjolijn van Elsberg zei

Ik vind het echt een heel leuk album, niks mis mee!!! en een prachtige armband heeft je dochter gemaakt!

Ria zei

Mooi album en wat een jongedame wordt het alweer.
Groetjes, Ria

Ria zei

Mooi album en wat een jongedame wordt het alweer.
Groetjes, Ria

Ingen zei

Erg leuk. Ik hou wel van een beetje geklieder met gesso enzo ;-)

Ellen zei

wat een leuke armband en mooi aandenken dat boekje