woensdag 7 januari 2015

December Daily 2014









Vandaag heb ik mijn December Daily 2014 afgemaakt. Ik heb gebruik gemaakt van een tut van Kathy Orta: It's a Wrap Memories Portfolio. Ik heb wel enkele maten aan moeten passen, omdat anders het geheel niet dicht kon. Dat is een klein nadeel van de tut's van Kathy... Ze maakt ze zonder foto's en dan blijkt dat het niet past.... Maar nu ik dat inmiddels door heb, pas ik het allemaal maar aan en kan de doos gewoon dicht. Het papier dat ik gebruikt heb is van WeR: Silver and Gold.

6 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een geweldig album weer en prachtig papier, heb jij nou tot de 24e gewerkt of heel december? Jammer dat die Tuut niet werkt met foto's maar fijn dat je er op voorbereidt bent! Een prestatie weer Maaike!Petje af!

Unknown zei

Wat is hij leuk! Petje af voor dit album, maar ook om het te presteren van elke dag een kiekje te nemen, haha! Ik ben tijdens de feestdagen ook aan een album van Kathy begonnen en was er na pagina 5 ook al m'n eigen versie van aan 't maken :-) Great minds think alike!!

Wiebine zei

Prachtig album heb je weer gemaakt Maaike, mooi papier ook,
groetjes,
Wiebine

Chantal zei

Hij is gaaf!! Nu zie ik ook dat het geen folio is. Erg mooi!

Stampidoe@gmail.com zei

Geweldig mooi, Maaike. Ook mooie papierkeuze en een geweldig boek geworden. Op 1 december mis ik iets�� de naam van de fotograaf.

Xx Yvon

Johanna zei

Super leuk jouw daily! Wat een creatief geheel met al die mapjes en flapjes in een document. Echt mooi gemaakt!