donderdag 3 maart 2016

Album Hernen 2015

De afgelopen maanden ben ik bezig geweest met het maken van een giga-album. Ook weer met een tut van Kathy King. Dit keer de Retrospection 365. Ik begon met het maken van 8 basispagina's: 4 XL-pagina's en 4 kleinere. Uiteindelijk heb ik maar 7 pagina's gebruikt. Omdat het boek zo dik werd heb ik er uiteindelijk twee albums van gemaakt: een deel 1 en een deel 2.
Het gebruikte papier is van: Bo Bunny: Provence, Star Crossed en Juliet. En een setje Kaisercraft: Treasured Moments. Verder uiteraard heel veel cardstock in zwart en kraft.
De albums zijn 13 x 14 inch groot. Er passen dan ook megaveel foto's in. Ik denk dat in dit album ongeveer 250 foto's verwerkt zijn, waarvan een groot deel afkomstig is van collega/fotograaf Ton Rottengather.

(als je op een foto klikt, wordt hij groter!)

Dank je wel voor het kijken en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, dus laat gerust een berichtje achter!!



















































Geen opmerkingen: