zondag 8 maart 2015

Album zonder foto's



















Voor het eerst heb ik een album gemaakt zonder foto's. Dat is erg raar voor mijn doen. Het album is voor mijn dochter en zij  mag zelf bepalen wat voor een foto's waar komen. Dus vandaar dat ik het op deze manier opgelost heb.
De basis is naar aanleiding van een fotofolio van Kathy Orta. Ik heb er alleen een andere kaft omheen gemaakt en ook het binnenwerk ziet er iets anders uit als dat van Kathy.
Het gebruikte dessinpapier is Beautiful Chic van Webster's Page. Daarbij heb ik PL kaartjes gebruikte van WeR.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, zo zonder foto's erin....

4 opmerkingen:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

En in het echie is hij nog mooier, bedankt ook dat je de tuut voor ons hebt willen maken.

Liefs YVON

Margo zei

Prachtig hoor !
Daar zullen ze erg blij mee geweest zijn !
Tof cadeautje zo'n prachtig album !
Groetjes
Margo

Marjolijn van Elsberg zei

Echt supermooi dat album en ook leuk dat je dochter zelf kan bepalen wat en waar het in haar album komt.

Chantal zei

Zie dit nu pas, geweldig leuk dat Benthe haar eigen foto's kan bepalen. Lekker meisjespapier gebruikt! Mooi!