woensdag 21 oktober 2015

Even een snel cadeautje

Ik doe niet meer zo heel veel met mijn blog. Misschien moet ik hem maar verwijderen. Maar dat is meteen zo rigoureus. Daarom nog maar even een berichtje. Over een cadeautje dat ik net afgemaakt heb.
Ik heb gebruik gemaakt van een tutje van Kathy King (voorheen Orta, ik kan er niet aan wennen....) de Travel Journal. Alleen heb ik er geen echt journal van gemaakt, maar een fotoboekje.
Het gebruikte papier is van Simple Stories en een oud paperpadje dat ik nog in mijn la vond.





2 opmerkingen:

Gina zei

Ik zou het blog toch niet zomaar opgeven hoor Maaike! Je maakt zo'n mooie dingen en wat je maakt daar is ook zo veel werk aan! Dus kan best zijn dat er wel even tijd tussen posts zit! Gewoon verder doen! Je kan ons alvast inspireren met al dat moois! Groetjes Gina

Margot zei

Wat een gaaf boekje!